loading...

Code Center

جاب یاب|نیازمندیها،استخدام

آغاز ثبت نام آزمون استخدام پیمانی شهرداری ها   زمان آغاز ثبت نام این آزمون که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد تا پایان تیرماه به اطلاع عمومی متقاضیان خواهد رسید.   به اطلاع

آخرین ارسال های انجمن

آغاز ثبت نام آزمون استخدام پیمانی شهرداری ها

ادمین جاب یاب بازدید : 2079 شنبه 31 تیر 1391 : 19:23 بعد از ظهر نظرات (0)

آغاز ثبت نام آزمون استخدام پیمانی شهرداری ها

 

زمان آغاز ثبت نام این آزمون که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد تا پایان تیرماه به اطلاع عمومی متقاضیان خواهد رسید.

 

به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی شهرداری های استان های  کردستان، مرکزی، گلستان، کرمان، سمنان، آذربایجان غربی، قم و آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ( استان البرز) می رساند. آگهی استخدام شهرداری های تابعه استان، مورد تایید معاونت توسعه مدیریت  و سرمایه انسانی قرار گرفته است و این آزمون در مهرماه سال جاری برگزار خواهد گردید.

 شرایط عمومی داوطلبان استخدام :

-                     تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

-                    تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

-                    اعتقاد به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران

-                    داشتن کارت پایان خدمت نطام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت ( تا پایان تاریخ مهلت ثبت نام آزمون)

-                    عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و عدم سابقه محکومیت جزایی موثر .

-                    داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.

-                    نداشتن منع استخدام در دستگاه های دولتی به موجب آراء مراجع قانونی.

-                    التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

 شرایط اختصاصی استخدام :

داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 35 سال تا پایان تاریخ مهلت ثبت نام آزمون.حداکثر سن داوطلبان استخدام در پست آتش نشان25 سال و پست آتش نشان ( راننده) 30 سال می باشد.

تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ( از تاریخ 31 /6/1359 لغایت 29/5/1367 ) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل

ب- اعضای خانواده معظم شهدا ،آزادگان ، مفقودالاثرها ، جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به کار نمی باشند شامل :( همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان 5 سال

 تبصره :آزادگان عزی از شرط سن معاف می باشند

د- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارت خانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها ، شرکتهای بیمه، شهرداری ها و موسسات و شرکت های تابعه و وابسته به آن و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و همچنین موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 22 /11/ 1357 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان خدمت غیررسمی آنها.

نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز :

 *(الف) ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط صرفا از طریق سایت به نشانی sanjesh.org و به صورت اینترنتی به نحو ذیل انجام می شود و در این مرحله نیازی به ارسال مدارک نیست.

1- تکمیل فرم تقاضای استخدام ( برگ درخواست شغل) در سایت مذکور.

 

زمان آغاز ثبت نام این آزمون که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد تا پایان تیرماه به اطلاع عمومی متقاضیان خواهد رسید.

 

2-ارسال عکس : داوطلبان استخدام می بایست عکس پرسنلی 4*3 خود را با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل و با فرمت JP/Gو حجم حداکثر 200 کیلوبایت در رایانه اسکن نموده و آن را در قسمت مربوط در سایت وارد نمایند .

3-واریز وجه به مبلغ 000/200 ریال به حساب مندرج در سایت ثبت نامی به عنوان حق شرکت در آزمون های عمومی و تخصصی داوطلبان استخدام ( ایثارگران از پرداخت 50% مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از واریز وجه مذکور معاف می باشند. ) و اطلاعات فیش واریزی و سایر موارد (مطابق نمونه نمایش داده شده در سایت فوق ) را در قسمت مربوط به پرداخت وجه ثبت نام وارد و نهایتا پس از بررسی مجدد صحت اطلاعات درج شده و تایید مراتب توسط سایت، شماره رهگیری خود را برای پیگیری مراحل بعدی آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند .

(ب) قبول شدگان آزمون استخدامی می بایست مدارک ذیل را براساس اعلام و زمان بندی کمیته اجرایی آزمون استان به دفتر امور شهری استانداریها تحویل دهند.

1- تصویر آخرین مدرک تحصیلی.

2-تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، تصویر صفحه آخر)

3-تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم ( ویژه برادران و تا پایان تاریخ مهلت ثبت نام آزمون)

4-تصویر پشت و روی کارت ملی

5-مدارک دال بر ایثارگری،بومی و معلولین عادی حسب مورد از مراجع زیربط

6-سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

7-اصل رسید واریز وجه الکترونیکی مبنی بر پرداخت حق شرکت در آزمون

8-سه قطعه عکس 4*3 جدید ، تمام رخ، پشت نویسی شده

9-تصویر گواهینامه ی پایه یکم رانندگی جهت قبول شدگان در پست آتش نشان ( راننده) ( تا پایان تاریخ مهلت ثبت نام آزمون)

نکات مهم ثبت نام :

-                    قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم موجود در سایت مراجعه و مندرجات آن را دقیقا مطالعه نمایید.

-                    ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که داوطلب با استفاده از کد رهگیری به صفحه مشاهده و چاپ اطلاعات مراجعه و پس از اطمینان از صحت اطلاعات، فرم تقاضای استخدام را چاپ و نزد خود نگهداری کنند.

-                    شماره سریال موجود در رسید فیش واریزی که به وسیله ی رایانه بر روی آن درج گردیده را در قسمت مربوط به تایید پرداخت وجه ثبت نام، عینا وارد نمایید.

-                    قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است داوطلبان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نماید. بدیهی است مدارک ارسالی و هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد. ملاک تاریخ ارسال مدارک ، رسید پستی می باشد.

-                    توجه : آن دسته از داوطلبانی که تا پایان مهلت ثبت نام واجد شزایط دارای مدارک معتبر از نظر مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت وظیفه عمومی، گواهینامه رانندگی و ... بوده اند حق شرکت در آزمون استخدامی را دارند.

تبصره : مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و کلیه ی داوطلبان واجد شرایط می بایست در فرصت تعیین شده از طریق سایت مذکور ثبت نام نمایند.

 زمان توزیع کارت:

 زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برگزاری از طریق سایت ثبت نام به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

 مواد آزمون عبارتند از :

الف – آزمون توانمندیهای عمومی شامل : 1- زبان و ادبیات فارسی 2- زبان انگلیسی عمومی 3- ریاضی و آمار مقدماتی 4- فناوری اطلاعات 5- معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی شهرداری ها، که به تعداد 100 سوال 4 گزینه ای طراحی خواهد شد.

تبصره : اقلیتهای دینی از پاسخگویی به سولات معارف اسلامی معاف می باشند. و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می شود.  

ب- آزمون تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته ی شغلی و پست سازمانی مورد درخواست داوطلب می باشد.

ج- داوطلبان رشته های شغلی که در شرایط احراز آن مدرک تحصیلی دیپلم پیش بینی شده است آزمون تخصصی ندارند .

د- داوطلبان استخدام در رشته ی شغلی آتش نشان علاوه بر موفقیت در آزمون عمومی و تخصصی ( حسب مورد ) می بایست در آزمون عملی نیز شرکت نمایند. داوطلبانی که در این آزمون فاقد شرایط و توانایی لازم برای شغل آتش نشان تشخیص داده شوند، بذون توجه به نمرات آزمون عمومی و تخصصی حذف خواهند شد.

 تذکرات :

1-              ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان عزیز انقلاب اسلامی و رزنمدگانی که حداقل 9 ماه متوالی و یا 12 ماه متناوب از تاریخ 31 شهریور 1359 لغایت 20 مرداد 1367 به طور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی حضور داشته اند، و نیز فرزندان و همسر آنان در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت قانونی به شرح ذیل برخوردار خواهند بود.

1-1-    از کل مجوز استخدام هر شهرداری 30 درصد آن برای استخدام ایثارگران بومی اختصاص دارد که 25 درصد آن به فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان 50درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل 1 سال سابقه اسارت دارند تعلق خواهد گرفت و 5 درصد باقی مانده به سایر جانبازان، آزادگان و رزمندگان با سابقه ی حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسذ و فرزندان آنان اختصاص خواهد داشت. ضمنا 25 درصد سهمیه فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان 25 درصد که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی و جذب خواهند شد. فرزندان معظم شاهد و فرزندان تمامی جانبازان که از سوی بنیاد مذکور معرفی نشده اند می توانند در آزمون ثبت نام نمایند و در صورت عدم تکمیل سهمیه از باقیمانده سهمیه اختصاصی همان شهر بهره مند شوند.

1-2-    انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده ( 5 درصد) به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد

1-3-    استخدام مازاد بر 30درصد سهمیه ایثارگران از طریق این رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

1-4-    در گواهی خانواده ی جانبازان می بایست جمله « عضو خانواده جانباز از کارافتاده کلی غیر قادر به کار» قید شود ، در غیر این صورت این افراد نمی توانند از مزایای بند یک تذکرات بهره مند شوند.

1-5-    ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان در صورت ارائه تصویر آن نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارد .

2-              معلولان عادی بومی به شرط کسب حد نصاب نمره ی لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از 3% سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.

3-              کارکنان غیر رسمی شهرداری و سازمان های وابسته و نیروهای شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد شهرداری ها به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از ( 2) درصد و حداکثر (30) درصد کل امتیاز در خر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد.

4-              اولویت انتخاب داوطلبان در شرایط یکسان به ترتیب با شاغلین غیررسمی بومی و نیروهای طرف قرارداد شرکت های پیمانکار شهرداری و سازمان های وابسته، داوطلبان بومی و شاغلین غیررسمی مناطق محروم و دور افتاده برای همان منطقه خواهد بود.

5-              شاغلین غیر رسمی شهرداری ها و شاغلین غیر رسمی مناطق محروم و دور افتاده می بایست تصویر اول و آخرین قرارداد غیر رسمی خود را همراه سایر مدارک  ارسال دارند.

6-              داوطلبان بومی متقاضی استخدام در استان های ایلام، آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، کردستان، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان با سپردن تعهد خدمت 10 ساله در محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضا می توانند از تسهیلات 50 درصد سهمیه استخدامی بومی پس از کسب حد نصاب امتیاز لازم در آزمون عمومی برخوردار شوند.

تبصره :بومی ، به افرادی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند:

الف- محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب- حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه) را در محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

ج- فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل 3 سال از سنوات تحصیلی آنها ( اعم از ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) با محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضای استخدامی یکی باشد نیز بومی تلقی می شوند.

استفاده از امتیاز بومی بودن برای داوطلبان استخدام اختیاری بوده و در صورت برخورداری پذیرفته شدگان از امتیاز فوق،موظف به سپردن ( 10) سال تعهد خدمت در محل جغرافیایی مورد تقاضا می باشند.

7-              به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر و بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیرمرتبط و معادل ( به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با ارزش علمی دارند ) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

8-              مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون ( حداکثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد

9-              کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمدی های عمومی صرفا به منزله ی تایید صلاحیت عمومی داوطلبان و تصحیح اوراق امتخان می باشد و هیچ  گونه حق استخدام ایجاد نمی کند. معرفی داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.

10-         انتخاب داوطلبان استخدام حداکثر به میزان 5/1 برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (60% کل نمره ی آزمون) را کسب کرده اند براسا بالاترین نمره فضلی آزمون تخصصی انجام خواهد شد. داوطلبان استخدام آتش نشانی که آزمون عملی دارند حداکثر به میزان 3 برابر ظرفیت مورد نیاز و سایر شرایط اعلام خواهد شد.

11-        داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی ، ثابت و پیمانی سایر دستگاه ها دولتی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.

12-        چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان ،مسابقه و جذب محرز شود داوطلب که به اشتباه یا  عمد اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا تحویل مدارک به صورت ناقص بر عهده ی داوطلب خواهد بود.

13-        انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه ی مراحل آزمون عمومی و تخصصی ، عملی و گزینش صورت خواهد گرفت و تا قبل از صدور احکام استخدام پیمانی پذیرفته شدگان حقی برای آنها ایجاد نخواهد شد.

14-        داوطلبان استخدام برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ی تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل نمایند.

برچسب ها آگهی استخدام شرکت پناه ساز { آخرین مهلت : 15 مرداد 1391 } , آگهی استخدام شرکت مدیران خودرو , آگهی استخدام شرکت پناه ساز , آگهی استخدام شرکت پناه ساز در تمام استانهای کشور , آگهی استخدام شرکت پناه ساز در تمام استانهای کشورستخدام شرکت معتبر تولیدی در اصفهان , آگهی استخدام شرکت پناه ساز در تمام استانهای کشورردرسال1391 , آگهی استخدام شرکت پناه ساز در تمام استانهای کشورردرسال1391اآگهی استخدام شرکت پناه ساز در تمام استانهای کشوردرسال1391 , آگهی استخدام شرکت پناه ساز در تمام استانهای کشورردرسال1391اآگهی استخدام شرکت پناه ساز در تمام استانهای کشوردرسال1391ااآگهی استخدام شرکت پناه ساز در تمام استانهای کشوردرسال1391 , استخدام يك شركت فني و مهندسي بازرگاني , استخدام يك شركت فعال در زمينه نفت و گاز , استخدام يك شركت معتبر فروشگاه زنجيره‌اي بزرگ مواد غذايي , دعوت به همكاري يك مجتمع توليدي و صنعتي مادر , استانداری قزوین , استانداری قزوین استانداری قزوین , استخدام انشگاه , استخدام دانشگاه , استخدام های استان سراسر ایران , استخدام هيئت علمemplyment , بورسيه تحصيلي , شغل , اشتغال , ليسانس , استخدام فوق ديپلم , استخدام ليسانس , استخدام شركت نفت و گاز , استخدام سراسر ایران , استخدام بوشهر , استخدام عسلويه , آگهي استخدام یك شركت معتبر تولیدی و بازرگانی , بازار كار , بهترين آگهي , بلو نيوز , آخرين اخبار استخدام , استخدام جنوب , آگهي استخدام , استخدام در شركت نفت , استخدام كارشناس , آخرين خبر استخدام , استخدام شهرستان ها , استخدام استان , استخدام ياسوج , استخدام شهر كرداستخدامیهای روزنامه همشهری , نیازمندیهای تهران , بازار کار تهران امروز , بازار کار تهران و کرج , کار افرینی تهران , سایت ثبت نام شرکت , بهترین سایت استخدام , برتریتن اخبار استخدامی امروز , استخدامی ادارات تهران , استخدام کارمند در تهران , استخدام نیروی کار در تهران , استخدام کار گر در تهران , استخدام فاري , آگهي استخدام شركت ها , استخدام دولتي , استخدام غير دولتي , استخدام روز , شغل يابي , كاريابي , معرفي شغل ها , كرمان , سايت بازار كار كرمان آگهی های استخدام روز شنبه 30مرداد 91 , استخدام روز شنبه 30 مرداد 91 , استخدام شنبه 30 مرداد 91 , آگهی استخدام روز شنبه 30 مرداد 91 , آگهی های استخدام روز شنبه30 /5/1391 , آگهی استخدام روز شنبه30 /5/1391 , استخدام روز شنبه30 /5/1391 , استخدام شنبه30 /5/1391 , استخدام30 /5/1391 , استخدامی30 /5/1391 , استخدامی روز شنبه 30 مرداد 91 , سایت ثبت نام , فرم استخدام شرکت , آگهی ثبت نام شر کت ها , jobyab.ir , استخدام مرداد 91 , روز نامه بازار کار شنبه 30/5/91 , روزنامه بازار کار شنبه 30 مرداد91 , روزنامه بازار کار شنبه 1مرداد 91 , روزنامه بازار کارشنبه 1/591 , روزنامه بازار کار شماره 708 , روزنامه بازار کارهمه صفحات , دانلود بازار کار , بازار کار دانلود کنید , فرم استخدامی30 /5/1391 , آگهی های استخدام شنبه 30 مرداد 91 , سايت استخدامي كرمان , استخدام ش شهر كرمان , سايت استخدام سراسر ایران , وبسايت كاريبي سراسر ایران , كاريابي سراسر ایران , كاريابي سراسر ایران استخدام شرکتی متعلق به بانک ملت در سراسر ایران(تا 30 اسفند 90) , استخدام های استان سراسر ایران استخدام های استان سراسر ایران , استخدام هيئت علمي مردادماه 91 سراسر ایران , بورسيه تحصيلي مردادماه 91 سراسر ایران , شغل مردادماه 91 سراسر ایران , اشتغال مردادماه 91 سراسر ایران , ليسان� , استخدام جدید شهرداری , استخدام شهرداری شهرستان ها مرداد 91 , استخدا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت جاب یاب در بهمن ماه سال 90 تاسیس شد ه است فقط اخبار استخدامی را متشر می کند...و هیچ نوع مسئولیتی در قبال اطلاعات مندرج در سایت نخواهد داشت پشتبانی سایت:09170389940
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • اخبار
  • فرصت هاي شغلي و استخدام
  • مراکز کاریابی و استخدام شهرهای ایران
  • اخبار استخدامی استان ها
  • استخدام براساس سطح تحصیلات
  • استخدام سازمان و ارگان ها
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13926
  • کل نظرات : 1881
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 5658
  • آی پی امروز : 1041
  • آی پی دیروز : 944
  • بازدید امروز : 4,153
  • باردید دیروز : 14,245
  • گوگل امروز : 36
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 78,688
  • بازدید ماه : 78,688
  • بازدید سال : 1,910,191
  • بازدید کلی : 21,812,418
  • کدهای اختصاصی
    استخدام بازار کار نیازمندیها جاب یاب ای استخدام نیازمندیهای استخدام نیازمندیهای همشری نیازمندیهای خبر جنوب نیازمندیهای خراسان نیازمندیهای استخدام بازار کار امروز