loading...

Code Center

جاب یاب|نیازمندیها،استخدام

سلام از تاریخ ۱۵ بهمن سال گذشته تا به امروز مطالب زیادی را در سایت درج کردم که جای منت گذاشتن نیست اولش با حس سرگرمی وارد شدم اما حالا میبینم نه واقعا دوستان زیادی به اخبار و اگهی استخدام نیازمند ه

آخرین ارسال های انجمن

میشه وقتتون را به ما هم قرض بدین!!!!

ادمین جاب یاب بازدید : 377 یکشنبه 09 مهر 1391 : 10:55 قبل از ظهر نظرات (4)

سلام

از تاریخ ۱۵ بهمن سال گذشته تا به امروز مطالب زیادی را در سایت درج کردم

که جای منت گذاشتن نیست اولش با حس سرگرمی وارد شدم

اما حالا میبینم نه واقعا دوستان زیادی به اخبار و اگهی استخدام نیازمند هستند

این شد که من روزانه ۵۰ مطلب را هر طور که شده برای شما فراهم می کنم

اما واقعا این که ما نتونیم با هم درد و دل کنیم

و ناگفته هامون را بهم بگیم تجربه هامون را در اختیار هم قرار بدیم به عنوانی جای خالی این موضوع حس میشه اینم اینه که از نظرات هم استفاده کنیم

و یک موضوع بسیار مهم اینم اینه که شما دوستان می تونید با ارسال مطلب و خواسته هاتون ایده های خلاقانه خودتون در انجمن سایت که فقط برای خود شما کاربران فعال تا حدودی محیط را زنده تر کنید

اما اینکه بعضی از دوستان لطف دارن در قسمت نظرات به ما توهین می کنن

ما به اونها هم حق میدیم

والله به خدا این سات فقط جنبه اطلاع رسانی داره انتظار ات زیاده منم دارم سعی می کنم که هر طور که شده کار شما را اسون تر کنم

با تشکر

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط s در تاریخ 1391/07/10 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

نیازمندهای قزوین رو یه بار میزارید بعد میرید 2 ماه دیگه یکی دیگه
همش بزارید

این نظر توسط محسن در تاریخ 1391/07/09 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

فقط میتونم بگم دستت طلا و خدا خیرت بده

این نظر توسط بهنام - شیراز در تاریخ 1391/07/09 و 13:47 دقیقه ارسال شده است



اگه لطف کنید اخبار استخدامی های خوزستان سرزیع تر بروز بشه ممنون میشم.
ومن الله توفیق
باشه اقا بهنام چشم این کار ار هم انجام میدم

این نظر توسط بهنام - شیراز در تاریخ 1391/07/09 و 13:44 دقیقه ارسال شده است



ممنون بابت زحمات زیادی که برای آپدیت نگه داشتن این سایت انجام میدهید.


خواهش می کنم اقا بهنام این وظیفه ماست که شما را از اخباز و اطلاعات استخدامی مطلع کنیم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت جاب یاب در بهمن ماه سال 90 تاسیس شد ه است فقط اخبار استخدامی را متشر می کند...و هیچ نوع مسئولیتی در قبال اطلاعات مندرج در سایت نخواهد داشت پشتبانی سایت:09170389940
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • اخبار
  • فرصت هاي شغلي و استخدام
  • مراکز کاریابی و استخدام شهرهای ایران
  • اخبار استخدامی استان ها
  • استخدام براساس سطح تحصیلات
  • استخدام سازمان و ارگان ها
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13926
  • کل نظرات : 1881
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 5658
  • آی پی امروز : 622
  • آی پی دیروز : 897
  • بازدید امروز : 5,389
  • باردید دیروز : 14,670
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 33
  • بازدید هفته : 33,311
  • بازدید ماه : 33,311
  • بازدید سال : 1,864,814
  • بازدید کلی : 21,767,041
  • کدهای اختصاصی
    استخدام بازار کار نیازمندیها جاب یاب ای استخدام نیازمندیهای استخدام نیازمندیهای همشری نیازمندیهای خبر جنوب نیازمندیهای خراسان نیازمندیهای استخدام بازار کار امروز