loading...

Code Center

جاب یاب|نیازمندیها،استخدام

بدینوسیله به اطلاع می رساند دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز  در نظر دارد به منظور تکمیل کادر اداری مورد نیاز خود، تعداد محدودی از افراد واجد شرایط بومی (مرد) رااز طریق برگزاری مصاحبه استخدامی

آخرین ارسال های انجمن

آگهی استخدام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

ادمین جاب یاب بازدید : 5132 دوشنبه 10 بهمن 1390 : 20:35 بعد از ظهر نظرات (10)

بدینوسیله به اطلاع می رساند دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز  در نظر دارد به منظور تکمیل کادر اداری مورد نیاز خود، تعداد محدودی از افراد واجد شرایط بومی (مرد) رااز طریق برگزاری مصاحبه استخدامی و گزینش و با توجه به شرایط اعلام شده در ذیل به عنوان کارمند استخدام نماید.

منبع:   http://www.iauahvaz.ac.ir/index.aspx?siteid=1&siteid=1&pageid=276

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/08/19 و 21:58 دقیقه ارسال شده است

سلام اینجانب محمد گودرزی دارای مدرک کارشناسی معماری و اکنون دانشجوی ارشد معماری هستم لطفا در صورت نیار لطفا با تقاضای بنده موافقت بفرمایید باتشکر 09330887690

این نظر توسط اهواز نیاز در تاریخ 1394/04/13 و 21:38 دقیقه ارسال شده است

معرفی کامل دانشگاه آزاد اهواز
http://ahwniaz.ir/دانشگاه-آزاد-اهواز/

این نظر توسط اهواز نیاز در تاریخ 1394/04/13 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

معرفی کامل دانشگاه آزاد اهواز
http://ahwniaz.ir/دانشگاه-آزاد-اهواز/

این نظر توسط اهواز نیاز در تاریخ 1394/04/13 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

معرفی کامل دانشگاه آزاد اهواز
http://ahwniaz.ir/دانشگاه-آزاد-اهواز/

این نظر توسط ارزو در تاریخ 1394/01/26 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

سلام من فوق لیسانس فیزیک اتمی دارم و ساکن اهواز هستم خوشحال می شم که با شما همکاری کنم

این نظر توسط احمد قلندری زاده در تاریخ 1393/07/30 و 2:11 دقیقه ارسال شده است

سلام من ساکن اهواز و متاهل هستم و سابقه کار اداری امنیتی هم دارم.یک مدت کوتاه هم در دانشگاه به عنوان نیروی ساعتی ویژه حراست مشغول بودم و آشنا به محیط میباشم.
با تشکر

این نظر توسط سامره نجفی در تاریخ 1393/05/02 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید
اینجانب دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی گرایش اصلاح نباتات از دانشگاه سراسری بوعلی سینا با معدل 17/65 و رتبه سوم کلاس هستم. از شما خواهشمندم که تقاضای همکاری من رو بپذیرید.

این نظر توسط م در تاریخ 1393/04/05 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

خوزستان منطقه محرومی نیست که شما بخواین خدمت کنین شما همون مدیریتتو بکن خوزستان افراد فرهیخته زیاد داره شما نگران نباش بعدشم. استخدام بومیه

این نظر توسط مرضیه در تاریخ 1393/02/07 و 12:10 دقیقه ارسال شده است

سلام و با عرض خسته نباشید..قربانی هستم ساکن خوزستان شهرستان شوشتر..فارغ التحصیل مقطع ارشد مهندسی کشاورزی گرایش اقتصاد کشاورزی حدود 5 ماه فارغ التحصیل شدم..خوشحال میشم و باعث افتخاره که بتونم در کنار هم استانی های خوبم به اشتغال بپردازم و استارت کارمو در استان خودم زده باشم..با آرزوی پیروزی برای شما
پاسخ : فکر کنم تاریخ اگهی گذشته باشه

این نظر توسط سيروس در تاریخ 1348/10/11 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

سلام بنده داراي مدرك مهندسي كشاورزي با رتبه 4 ورودي دانشگاه آزاد تهران-شهرري هستم و هشت سال سابقه مديريت دارم و با سمت مدير عامل و رئيس هيئت مديره در تعاوني مالي و اعتباري مشغول بودم و حسابداري و بانكداري زيرمجموعه اي از كارهاي من بوده و اكنون در تهران ساكن هستم ولي هرجاي ميهن عزيزم باشد خصوصا مناطق محروم با جان و دل خدمتگذار خواهم بود. با تشكر موسائي پور


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت جاب یاب در بهمن ماه سال 90 تاسیس شد ه است فقط اخبار استخدامی را متشر می کند...و هیچ نوع مسئولیتی در قبال اطلاعات مندرج در سایت نخواهد داشت پشتبانی سایت:09170389940
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • اخبار
  • فرصت هاي شغلي و استخدام
  • مراکز کاریابی و استخدام شهرهای ایران
  • اخبار استخدامی استان ها
  • استخدام براساس سطح تحصیلات
  • استخدام سازمان و ارگان ها
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13926
  • کل نظرات : 1881
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 5658
  • آی پی امروز : 496
  • آی پی دیروز : 944
  • بازدید امروز : 1,012
  • باردید دیروز : 14,245
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 75,547
  • بازدید ماه : 75,547
  • بازدید سال : 1,907,050
  • بازدید کلی : 21,809,277
  • کدهای اختصاصی
    استخدام بازار کار نیازمندیها جاب یاب ای استخدام نیازمندیهای استخدام نیازمندیهای همشری نیازمندیهای خبر جنوب نیازمندیهای خراسان نیازمندیهای استخدام بازار کار امروز