loading...

Code Center

جاب یاب|نیازمندیها،استخدام

همکاری در مدیریت سایت جاب یاب و ای استخدام   با سلام خدمت همه شما بزرگواران و همراهان همیشگی سایت جاب یاب و ای استخدام تیم مدیریتی سایت از این طریق از شما کاربران سایت دعوت به همکاری می نماید

آخرین ارسال های انجمن

دعوت به همکاری در تیم مدیریتی سایت جاب یاب و ای استخدام

ادمین جاب یاب بازدید : 1431 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 : 20:14 بعد از ظهر نظرات (30)

همکاری در مدیریت سایت جاب یاب و ای استخدام

 

با سلام خدمت همه شما بزرگواران و همراهان همیشگی سایت جاب یاب و ای استخدام

تیم مدیریتی سایت از این طریق از شما کاربران سایت دعوت به همکاری می نماید

1. جذب 10 نفر نویسنده فعال در زمینه ارسال مطلب و بروز کردن سایت

2.جذب 25 نفر نویسنده فعال در زمینه نویسندگی در رشته های خاص برای انجمن تخصصی

شرایط جذب:

1.تمامی افراد می باسیت حدا اقل روزانه 2 ساعت در اینترنت انلاین باشند

2. تمامی افراد می بایست حد اقل روزانه 30 پست (مطلب) برای بروز کردن سایت ارسال نمایند

3. تمامی افراد می بایست به قوانین جمهوری اسلامی ایران وچارچوب های حقوق رایانه ای اطلاع کاملی داشته باشند

مزایای همکاری:


1. مزایای  همکاری با ما شما می توانید زیر هر مطلب یا پست خود فقط یک آگهی (بنر یا متنی ) درج نمایید

2. در صورت فعال بودن شما و پیشرفت سایت به ازای کارکرد شما از طرف ما به شما پاداش هایی به صورت گوناگونی (مالی یا سمت های مختلف مدیریتی در سایت)  تعلق می گیرد

3.در صورت صلاحدید و فعال بودن کاربران هر ماه یک جایزه ارزشمند برای فعال ترین کاربر تعلق می گیرد.

از نکات قابل توجه در این همکاری این است که شما اصلا نیازی به داشتن سوابق در این زمینه را نداشته

و در هر سن و مکان و هر رشته می توانید با ما همکاری داشته باشید

 

تماس از طریق قسمت نظرات همین مطلب

لطفا فقط از همین طریق با ما در تماس باشید.

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/07/17 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

با سلام
من میخاستم نویسنده سایتتون باشم
در زمینه ی تخصصی سئو میتونم پست براتون بزارم
خدودا هفته ای 2 تا
و نویسنده معمولی هم میتونم باشم و روزانه 2 پست بروز براتون بزارم
مبلغ پیشنهادیم حداقل200 تومن هستش
با وردپرس و وی پی اس آشنایی کامل دارم و قبلا نویسنده هم بودم
در زمینه سئو سایتتون هم میتونم کمکتون کنم (البته خودتون استادین)
و تونستم یک سایت رو به تنهایی برای یک نفر به رتبه 8 هزارم فقط با پست بیارم
نویسنده سایت های زیر هم بودم که وقتی من از سایتشون جدا شدم دیگه ازشون خبری ندارم
www.sipple.ir
www.gilan-estate.com
www.gilan-estate.ir
www.webtarrah.com
www.devinnet.ir
www.hariimedel.ir
www.oyoun.ir
,....
امیدوارم همکاری خوبی باهم داشته باشیم
با تشکر
09396825619

این نظر توسط لیلا در تاریخ 1393/07/01 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

من فوق دیپلم نرم افزار هستم و قبلا توسایت همراه باعلم نویسنده و طراح بودم

توانایی ها :

آشنایی کامل در باب SEO (تعمیر مطالب، برچسب هاو…)
مسلط به اینترنت
مسلط به نویسندگی و وردپرس
مسلط به وبلاگ نویسی
مسلط بر نحوه جستجو در اینترنت و استفاده بهینه از مطالب
مسلط به ویندوز 7 و XP نصب و عیب یابی
مسلط بر ICDL
مسلط به نرم افزار فتوشاپ نرم افزارهای طراحی بنر لوگو وهرگونه طراحی دیگر ونمونه کارهای مختصرم تووبلاگ sunmy.rozbloh .com هستش و لطفا جواب رو بهم ایمیل کنید

liela.kh.1371.2@@gmail.com
وتمام شرایط گفته شده رو دارم

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/06/01 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض خسته نباشید ، آگهی دعوت به همکاری سایتتون رو دیدم نمیدونم هنوزم نیاز به همکار دارید یا نه ، دانشجوی کارشناسی رشته نرم افزار هستم، و کلا کارم با اینترنت و فضای مجازی هستش ، الان پشتیبان سایت استخدام جو | جستجوی کار و آگهی استخدامی هم بر عهده دارم و خلاصه اینکه کاملا با پست گذاشتن در فضای مجازی آشنا هستم و بسیاری از شرایط یک نویسنده هم دارم و آشنا به وردپرس و تا حدودی زبان های برنامه نویسی هم هستم ، به هر حال در صورت تمایلتون خوشحال میشم که همکاری کنم باهاتون
موفق و سربلند باشید

این نظر توسط مهدی ماجدی در تاریخ 1393/06/01 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید بنده دانشجوی الکترونیک ترم 3 هستم وتسلط عالی به نرم افزار های گرافیکی دارم

این نظر توسط ملیحه در تاریخ 1393/05/07 و 2:13 دقیقه ارسال شده است

سلام
ملیحه باقرزاده هستم ،ساکن مشهد، مهندسی تکنولوژی نرم افزار خوندم.

1- هم اکنون در سایت خورشیدشیعه (http://shiasun.com) مشغول بکارهستم .

2- مدیریت سایت (http://almahdi.sch.ir/HSchool/default.aspx?Lang=F ) را دارم.

2 تا 5 ساعت در روز وقت آزاد دارم.

ایمیل : bagherzadeh.maliheh@yahoo.com

توانایی ها :

آشنایی کامل در باب SEO (تعمیر مطالب، برچسب هاو…)
مسلط به اینترنت
مسلط به نویسندگی و وردپرس
مسلط به وبلاگ نویسی
مسلط بر نحوه جستجو در اینترنت و استفاده بهینه از مطالب
پشتیبانی سایت
بهینه سازی رتبه جستجو
مسلط به ویندوز 7 و XP نصب و عیب یابی
مسلط بر سیستم های ارسال انبوه پیامک (اینترنتی)
مسلط بر ICDL
مسلط به نرم افزار فتوشاپ
و ....

میخواستم شرایط کاری شما رو بدونم و البته حق الزحمه!!!

این نظر توسط ترانه در تاریخ 1393/05/02 و 3:09 دقیقه ارسال شده است

با سلام
بنده با داشتن مدرک کاردانی نرم افزار و کارشناسی زبان انگلیسی و سابقه تهیه محتوای سایت از طریق دورکاری و ترجمه متون انگلیسی مایل به همکاری می باشم . ممنون

این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/04/27 و 3:51 دقیقه ارسال شده است

۱- نام و نام خانوادگی : حامد عباسی
۲- شماره تلفن همراه : انشاا.. بعدا
۳- شماره کارت حساب بانکی (نام و نام خانوادگی صاحب حساب): ۶۲۷۳۸۱۱۰۱۲۰۲۱۹۳۴
حامد عباسی کشکولی
۴- ایمیل یاهو یا جمیل : dhamed@outlook.com
۵- انتخاب بخش فعالیت :
۱ – بخش نکته های قرانی
۲ – بخش خواندنی
۳ – بخش دانلود
۴ – بخش اخبار
۵- مطالب جدید و خواندنی
۶-مطالبی که در صورت همکاری درباره ی آن ها برای شما توضیع خواهم داد که آمار سایت شما را بسیار بالا می برد
7-بهداشتی
8-تکنولوژی
9-پزشکی
10-هر آنچه شما میخواهید

۶ – مقدار زمانی که در روز میتوانید مطلب بگذارید ؟ ۳ الی ۷ ساعت
تسلط کامل به وبلاگ نویسی و فتوشاپ
آشنایی کامل در باب SEO (تعمیر مطالب، برچسب هاو…)
آشنایی کامل با اینترنت و سایت های مذهبی
تسلط کامل بر نحوه جستجو در اینترنت و استفاده بهینه از مطالب
تسلط کامل به Office
تسلط یر زبان انگلیسی
تسلط بر ویندوز و نصب و عیب یابی
پشتیبانی سایت
بهینه سازی رتبه جستجو
تسلط بر سیستم های ارسال انبوه پیامک (اینترنتی)
تسلط بر ICDL
تسلط بر فتوشاپ
تسلط کامل بر طراحی صفحات وب
تسلط کامل بر سیستم های مدیریت محتوا سایت
مدیریت سایت par30city.ir
توانایی ایجاد درگاه فروش و کسب درآمد مستقل برای سایتتان *****
طراحی بنر و کارت ویزیت و …
**** در این مورد در صورت همکاری صحبت خواهیم کرد

این نظر توسط alimorteza در تاریخ 1393/04/22 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

سلام و با عرض ادب احترام و قبولی طاعات و عبادات قبولی درگاه باری تعالی
درخدمتیم
با آرزوی موفقیت.......
التماس دعا

این نظر توسط آرزو در تاریخ 1393/04/21 و 3:06 دقیقه ارسال شده است

سلام
کارشناسی ارشد زمین شناسی از دانشگاه دولتی
آماده همکاری می باشم

این نظر توسط ياسر در تاریخ 1393/04/20 و 3:24 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا خسته نباشين .

بنده ترم 3 مديريت مالى هستم و دنبال کار هستم با ضمانت کيفيت کلرکرد و بالاترين کاراي و بهره ورى کل سازمان در خدمت شما هستم .خوشحال ميشم اگه بتونم به جايي که احتياج دارند خدمت کنم.ممنون شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
سایت جاب یاب در بهمن ماه سال 90 تاسیس شد ه است فقط اخبار استخدامی را متشر می کند...و هیچ نوع مسئولیتی در قبال اطلاعات مندرج در سایت نخواهد داشت پشتبانی سایت:09170389940
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • اخبار
  • فرصت هاي شغلي و استخدام
  • مراکز کاریابی و استخدام شهرهای ایران
  • اخبار استخدامی استان ها
  • استخدام براساس سطح تحصیلات
  • استخدام سازمان و ارگان ها
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13926
  • کل نظرات : 1881
  • افراد آنلاین : 279
  • تعداد اعضا : 5658
  • آی پی امروز : 834
  • آی پی دیروز : 1170
  • بازدید امروز : 7,949
  • باردید دیروز : 7,938
  • گوگل امروز : 23
  • گوگل دیروز : 44
  • بازدید هفته : 90,422
  • بازدید ماه : 90,422
  • بازدید سال : 1,921,925
  • بازدید کلی : 21,824,152
  • کدهای اختصاصی
    استخدام بازار کار نیازمندیها جاب یاب ای استخدام نیازمندیهای استخدام نیازمندیهای همشری نیازمندیهای خبر جنوب نیازمندیهای خراسان نیازمندیهای استخدام بازار کار امروز